Selasa, 18 September 2012

MAHMAKAH KITA SEMAKIN BERASAP!


Rakyat Menunggu Penuh Harap

namun kes ini dilihat tidak mampu menjadi senjata untuk meraih
undi dalam PRU13 nanti

SURUHANJAYA Syarikat Malaysia (SSM) difahamkan akan mendakwa Suara Iniasitif Sdn Bhd yang juga ada kaitan dengan Pertubuhan Suara Rakyat Malaysia (Suaram) yang didakwa menerima dana dari luar negara dengan niat memporak-perandakan negara, insyaAllah akan dapat didengar di mahkamah tidak berapa lama lagi di sini
            Kita mengucapkan syabas kepada pihak berkenaan kerana dalam kes ini nampaknya kerajaan telah bertindak cepat berikutan aktiviti pertubuhan itu bukan sahaja tidak menepati akta SSM malah ia mempunyai tanda-tanda untuk menjatuhkan kerajaan secara provokasi menerusi sokongan luar negara khsususnya Yahudi.
            Semoga, puak-puak yang terbabit dalam kes tersebut diberikan hukuman yang sewajarnya dan semoga rakyat Malaysia akan terus celik akal dalam menilai masa depan negara terutama orang-orang Islam. Pendek kata, apapun yang nak dibuat jangan gelojoh!

            Pun begitu, ramai juga yang bertanya bagaimana pula dengan kes si mamat yang sorang ini serta rakan-rakannya?   di sini dan di sini. Nampak macam dah senyap sahaja? Masih belum siap lagi kertas pendawaannya?


Jagindas:  cuma menyampaikan pertanyaan orang awam....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.