Sabtu, 21 Julai 2012

CATATAN PERISTIWA

KEM KOMUNIS

Ada Yang Protes!

SEBAIK sahaja 'CATATAN PERISTIWA' cerita 1 dan 2, dipaparkan dalam blogg ini, Jagindas terima panggilan telefon dari beberapa kenalan yang bertanyakan mengapa saya menggarap cerita pejuang komunis yang tidak memberikan apa-apa nilai dalam masyarakat Malaysia.
            Saya memberikan jawapan berdasarkan perfektif saya sendiri namun, sedikit sebanyak komen mereka itu telah melemahkan saya untuk menulis catatan cerita seterusnya.
            Sebenanya, berita inilah [klik di sini] yang mendorong saya untuk menulis catatan memori saya itu. Jadi saya fikir kenalah baca sampai habis catatan-catatan tersebut sebelum mempbuat keputusan. Bagaimana?
            Apa pendapat anda, patutkah saya meneruskan episod seterusnya?

Jagindas:      Banyak episod lagi sedang menunggu...saya dah sediakan, tinggal nak push saja lagi!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.