Khamis, 8 November 2012

INILAH BALA TUHAN


Kristian, Yahudi Tolak LGBT

GAMBAR HIASAN - berang tufan sandy

NEW YORK 6 Nov. - Tiga pemimpin agama tempatan menyatakan, Taufan Sandy yang melanda pantai timur Amerika Syarikat (AS) yang menyebabkan kemusnahan besar adalah kesan daripada kegiatan lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) dalam kalangan masyarakat di negara ini. Lanjut baca di sini
            Malaysia masih bernasib baik kerana pemimpin negara tetap menentang LGBT. Kalau adapun puak-puak yang seakan-akan menyokong atau mahu kerajaan membela nasib LGBT, golongan ini bukan pemimpin negara dan tidak direstui secara majoriti oleh khalayak atau rakyat jelata.
            Moralnya di sini, jika pemimpin agama Kristian dan Yahudi sendiri menolak malah memperaku bahawa Tuhan telah menurunkan bala ke atas Amerika Sharikat akibat keangkuhan ketua negaranya menyokong serta meluluskan aktiviti LGBT, mengapa pula ada seorang dua yang bergama Islam di negara ini beria-ia pulak mahu golongan songsang itu dibela? Ketua agama orang kafir sendiri menolak LGBT, apakah orang yang mengaku dirinya Islam wajar menyokong LGBT?
            Dalam Al-Quran dan sirah-sirah nabi telah diperjelaskan kisah Nabi Lut dan kaum Lut. Apakah lagi yang perlu dijelaskan bagi meyakinkan bahawa LGBT amat-amat haram serta perlu ditentang habis-habisan.


Jagindas: Tidak mampu tambah bini tetapi tetap sokong poligami



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.