Ahad, 17 Februari 2013

MAMAT BANGLA ROGOL LEMBU SAMPAI MATI

Ketagihan Seks Melampaui Naluri

Gambar Hiasan

MASA remaja dulu, penulis ada mendengar cerita lelaki 'membalon' kerbau belaannya. Masa itu, penulis dan rakan-rakan anggap cerita itu sebagai sebuah penglipur lara seks dan tetap mengatakan ia adalah mustahil berlaku atau dilakukan oleh manusia kecualilah otaknya mereng. Jadi, dia tak boleh nak gunakan otaknya.
            Rupa-rupanya kejadian seperti itu bukan dongeng. Ia benar-benar berlaku! Beberapa bulan lalu dikatakan pernah berlaku di Batu Pahat dan semalam ia hampir-hampir dilakukan semula oleh manusia yang sama ( di sini )
            Dalam kejadian pertama (entahkan sudah banyak kali) itu mamat bangla tersebut dikatakan merogol lembu terbabit sehingga mati!
            Bayangkan kalaulah si-mamat bangla ini dapat yang 'ori'. Barangkali mahu koyak rabak dikerjakannya! Lunyai yop!
            Justeru, jaga-jagalah anak-anak kita tak kira lelaki atau perempuan. Puak-puak ini bukan dikiranya. Jangan bawak ke rumah. Jangan mengada-ngada nak buat anak angkatlah, adik angkatlah dan macam-macam angkat lagi. Bukan saja, anak-anak di 'angkatnya', dengan bini bini orang pun disapunya sekali!
               Seorang rakan penulis pernah mengalami peristiwa buruk ini. Anak angkat kononnya, last-last bini rakan itupun di angkatnya sekali. Nonggeng! Na'uzubillah...Nasib baik Allah masih mahukan jodoh mereka panjang.
            Dan.., inilah juga antara tanda-tanda awal 'akhir zaman'. Beberapa hari lepas Allah melepaskan serpiha tahi bintang yang terhempas di Rusia. Cuma sekadar itu hentamannya, lihatlah betapa dahsyatnya kesan ledakan tahi bintang itu. Itu juga adalah isyarat Allah Taala bagi (bagi mereka yang berfikir) menggambarkan bagaimana jika sebutir bintang benar-benar menghempap bumi! Allah Huakbar!
            Namun,dengan alasan-alasan yang diberikan oleh ahli-ahli kaji bintang dan pakar-pakar sains fizik, manusia selalu alpa dan lupa ia adalah 'isyarat Allah'. Insaf-insaflah...

Jagindas:   Masih teringat bukit bukau di Kedah, Kelantan dan Cameron Highland yang dirogol manusia akibat tak guna otak......Kes ini pun jelas sebagaimana yang disebut dalam firman Allah terhadap kerakusan manusia di bumi!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.