Selasa, 10 Julai 2012

Imam Mahadi - Bhg 1


"IMAM MAHADI" TAK SEMPAT MENYERU...

KEMATIAN seorang lelaki yang mendakwa dirinya sebagai "Imam Mahadi"  yang ditembak polis di perkarangan Kompleks B, Jabatan Perdana Menteri, Putrajaya petang semalam, telah memberi peluang sekali lagi kepada Datuk Seri Anwar Ibarahim untuk merealisasikan dirinya sebagai "Imam Mahadi" sebenar sebagaimana yang di iktiraf  oleh Ketua Cabang Parti Keadilan Rakyat (PKR) Sabak Bernam, Dr. Badrul Amin Baharon.           
            Setakat ini belum dapat dipastikan sama ada lelaki, berumur 47 tahun, itu seorang duda atau masih berkeluarga tetapi dikatakan mempunyai seorang anak. Dalam peristiwa itu, dia bergerak bersama seorang teman wanita yang baru dikenalinya namun setakat ini belum disahkan sama ada dia seorang janda atau isteri orang. Laporan juga menyebut, wanita berusia 28 tahun itu mempunyai dua orang anak.
            Berdasrkan gambar dan kenyataan akhbar, lelaki yang mengaku sebagai Imam Mahadi itu juga telah mengubah sempadan aurat lelaki iaitu dari bawah pusat ke lutut tidak seperti yang ditetapkan oleh agama Islam bahawa batas minima urat seseorang lelaki adalah antara pusat dan lutut. Hahahahahahaha...

                                                            [UTUSAN MALAYSIA: 10/7/12 - front page]

Jagindas:   Jangan menentang arus. Badrul Amin kata "Imam Mahadi" hanya ada satu dan satu itu adalah di Malaysia dan di Malaysia itu orangnya HANYALAH Anwar Ibarhim. Lihat betapa tulahnya akibat mengaku "Imam Mahadi" selain dari yang di gezetkan Ustad Bad. Mati katak beb!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.