Ahad, 9 September 2012

PROGRAM REALITI NEGARA: SEMAKIN RAMAI CALON HERO MALAYA


Juri Semakin Pening Untuk Memilih

ATAS: Raja Ratnam.
BAWAH: B. Kalainavar
Nasib baik hero sangkut PKR, Pengerusi Warga Aman, Raja Ratnam Arumugam (RRA), mendedahkannya, kalau tidak tak tahu pulak gambar Nik Aziz dan Lim Guan Eng kena kencing! hahahahaha... di sini
            Nik Aziz ada membuat komen menyanggah perbuatan kebiadapan rakyat memijak dan menghina gambar perdana menteri, Datuk Seri Najib, sempena sambutan merdeka lalu, namun tidak pula dia menyebut tentang gambarnya kena kencing. Agaknya dia sendiripun tak tahu kut...
            Syabaslah RRA atas keperihatinan menjaga idola Warga Aman. Syabas juga kerana memberi amaran dan notis kepada Polis DiRaja Malaysia (PDRM) agar mengambil tindakan sama seperti yang PDRM buat terhadap penghina Najib dan bendera Malaysia.
            "Raja Ratnam, Nik Aziz dan Guan Eng tu sapa ha? Lu punya amaran bikin Ketua Polis Negara dan Datuk Hishamuddin kecut teloq wo! Lu Tak kesian ke?"
            Lain pulak dengan Gerakan Efisyensi India Malaysia di mana NGO ini mengutuk PKR dan membuat demonstrasi secara aman di hadapan ibu pejabat PKR di Petaling Jaya baru-baru ini.
            Pengrusinya, B. Kalainavar, mendakwa PKR telah banyak melakukan pelbagai tindakan dan isu politik yang memporak perandakan keharmonian kaum di negara ini. Katanya, sebelum ini rakyat pelbagai kaum hidup aman bahagia namun sejak bertapaknya PKR keharmoniam kaum nampak terjejas.
            Malangnya, kumpulan NGO ini dibaling telor dan dihina oleh puak-puak PKR. Kalainavar, menjelaskan Anwar Ibrahim bertanggung jawab dalam memanipulasi keharmonian negara berikutan ia tidak berlaku sedakad yang lalu malah perpaduan rakyat di negara ini terus dicemburi oleh nagara luar.

Jagindas:  saya nak tanya Raja Ratnam ni India hindu ke ATAU India Shikh? hehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.