Selasa, 5 Mac 2013

TOLAKLAH PEMBANGKANG SEADA-ADANYA DALAM PRU13 NANTI

      Tanda merah itu bermaksud
      "NO ENTRY" / tak boleh masuk 
       manakala bendera itu bermaksud 
       parti PR - Makanya secara sendirinya
       ia bermaksud JANGAN MASUK PR 
       atau JANGAN SOKONG PR.

KEPADA perwira yang terkorban dalam insiden pencerobohan puak yang mengakui waris Kesultanan Sultan Sulu, di Sabah, penulis turut berduka, kesal, marah dan geram. Penulis dan keluarga merakamkan Al-Fatihah untuk mereka yang terkorban semoga Allah menempat mereka sebaris dengan orang-orang yang Allah cintai. SMS terakhir suami (sebelum terkorban) sungguh menyayat hati....Semoga Allah mengurniakan kecekalan kepada yang ditinggalkan..
            Sementara itu, dalam negara juga sedang hebat dengan perang bendera menandakan isyarat bahawa pilihanraya umum ke 13 (PRU13) sudah terlalu hampir. 
            
          Insiden durjana yang berlaku di Sabah yang kebetulan di saat-saat negara sedang gawat membuat persiapan PRU13 memang mengirapkan darah. Namun, kita percaya dan yakin, Perdana Menteri serta barisan menterinya bersama barisan anggota keselamatan negara mampu menanganinya dan sama sekali ia tidak akan menggugat keamanan dan jadual pilihanraya negara.
            Cakap-cakap berdasarkan laporan awal risikan negara Filipina mengkaitkan puak pembangkang di negara ini dengan insiden pencerobohan itu ada logiknya. Apapun tindakan mereka (puak pembangkang) menabur fitnah kononnya insiden malang itu adalah "perancangan" kerajaan BN yang disifatkan mereka sebagai sandiwara menjelang PRU13 amat keji dan menaikan darah. Astagfirullah...
            Bagi penulis kenyataan seumpama itu adalah perbuatan manusia yang langsung tidak mempunyai perasaan kemanusiaan dan meletakkan kemuliaan otaknya di bawah tapak kaki. Mereka ini patut dihukum!
            Justeru, insaf dan sedarlah wahai rakyat Malaysia, tolaklah PEMBANGKANG khususnya Pakatan Rakyat (PR) sebelum nasi menjadi bubur!
            ****Teruskan mengikuti laporan semasa perkembangan di Sabah melalui media-media elektronik dan sambil-sambil itu sama-samalah kita memanjatkan doa agar yang sedang berjuang di sana akan tetap dilindungi ALLAH dan beroleh kemenangan. Semoga ujian Allah ini dipercepatkan kesudahannya, Aminnn..


Jagindas: Masih terus berdoa agar kebenaran menyebelahai Malaysia..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.