Isnin, 13 Mei 2013

BENDERA BN KU PEMBALUT BETIK

Huhuhuhu.....



MENGAPA tidak dibersih dan disimpan dengan baik. Mana tahu, mungkin ada pilihanraya kecil dalam masa terdekat, pastinya ia masih boleh digunakan kembali. Meskipun ada yang baru, namun yang lama mungkin berupaya untuk menambah memeriahkan lagi suasana kempen. Kalau sekalipun tidak perlu lagi di simpan, mengapa tidak dikutip habis dan dimusnahkan dengan cara terhormat.
            Hendaklah ada satu pihak yang melarang orang awam mempersenda atau merendahkan martabat mana-mana bendera parti. Inilah akibatnya jika jiwa kosong hati tak sensitif.
            Untuk makluman, kebun betik itu berhampiran dengan rumah penulis. Kiranya, pemilik kebun tersebut adalah jiran penulis. Dia seorang tionghua. Tidak pernah bersapa pun. Kalau tengok muka, sebiji macam muka ko***is. Tapi tak tentu juga, kut-kut macam penulis sendiri. Muka nampak garang macam singa lapar tetapi hati.., masyaAllah...baik be...


Jagindas: Bukan apa, dahlah kerusi DUN BN kalah di situ, depa buat tak tentu pulak bendera tu....Haprak betui! Hehehehe....sorilah emosi sikit.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.