Isnin, 11 Mac 2013

KATA MAAF SUDAH TIADA NILAINYA LAGI!

BUANGKAN SAJA BUDAK INI

Si-biadap Wajar Dibuang Negera

RATUSAN  sudah laporan yang dibuat oleh pelbagai pihak terhadap kebiadapan Naib Ketua PKR, Tian Chua, dan dalam acara demonstrasi aman itu juga turut mendesak Tian Chua memohon maaf terhadap negara teruama keluarga anggota keselamatan yang terkorban.
            Tidak kurang juga yang mahu kerakyatan Tian Chua ditarik atau dilucutkan dan Tian Chua diusir daripada negara ini. Malah semalam dan kelmarin ketika menonton berita di TV3, terdapat pendemonstrasi yang mahu Tian Chua di hapuskan! Ini semua keluar dari mulut akibat rasa yang tidak tertahan lagi atas kebiadapan yang dilakukan oleh Tian Chua dan orang-orang yang sesesuktu dengannya.
            Bagi penulis meminta Tian Chua memohon maaf sama ada secara terbuka mahupun melutut ke kaki waris-waris terbabit tidak perlu lagi. Sudah tidak relevan lagi (pembangkang suka benar guna perkataan tidak relevan). Telah banyak kes kebiadapan puak-puak seperti ini 'cair' begitu sahaja setelah permohonan maaf dilakukan. Kemudian mereka mengulanginya lagi dalam versi yang lain pula.
            Tidakkah 'perbuatan mohon maaf' itu telah memperlekeh dan memperendahkan kita sendiri berikutan terlalu banyak kes-kes menaikkan darah orang melayu akhirnya cair begitu sahaja sedang perbuatan yang sama saling berulang?
            Justeru, Tian Chua dan mereka yang bersekutu dengan perbuatan Tian Chua itu wajar sewajar-wajarnya diLUCUTKAN kerakyatan mereka tanpa perlu belas lagi. Mereka juga perlu diusir dari negara yang berdaulat ini manakala harta kepunyaan mereka dirampas sepenuhnya.
           
             

Jagindas: Tiada maaf bagi mu, bahlol!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.