Ahad, 21 April 2013

CAKAP-CAKAP PRU13 (34) - SALAM TAHNIAH BUAT KAMILIA


Ikutkan Rasa, Binasa; Ikutkan Hati, Mati!

SEMALAM, penulis belum pasti lagi sama ada Kamilia meletakkan jawatan dan kmeletakkan jawatan dan keahliannya dalam Umno sebaik sahaja eahlian Umno atau mengesahkan pertandingan terlebih dahulu sebelum berbuat demikian.
            Akhbar pagi ini jelas mengabarkan bahawa Kamilia meletakkan jawatan dan keahliannya dalam Umno sebaik sahaja Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) menerima borang pencalonannya.
            Bermakna, tiada syak dan waham lagi bahawa Kamilia juga penderhaka dan pembelot seperti rakan-rakannya lainnya yang tamak dan tak sedar dek untung kerana menghantar bornag pencalonan atas tiket Bebas dalam keadaan dia masih ahli Umno!
            Dan, khabar dari ibu pejabat Umno pula dengan tegas memberitahu pada Isnin ini (esok) Kamilia dijangka akan menerima surat pemecatan keahlian Umno. Alhamdulillah..
            Penulis ucapkan salam tahniah buat Kamilia dan rakan-rakan atas perbuatan dan kehendaknya sendiri. Kepada rakan tolan dan penyokong tegar Kamilia, berpada-padalah kalau bersimpat sekali pun. Tak perlulah ikut Kamilia sama-sama terjun lubuk apatah lagi kalau tuan-tuan semua tak pandai berenang. Kalau tidak sangup melihat Kamilia tercungap-cungap lemas, larilah dari tebing lebuk itu dan kembalilah ke khemah BN sebenar.


Jagindas:  Sendiri buat sendiri tanggung, jangan libatkan orang lain apatah lagi yang tak tahu apa-apa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.